joi, 21 octombrie 2010

Ideea

Ideea mi-a venit citind un articol de pe hotnews, abia atunci am corelat cartea lui Coelho, citita cu cativa ani in urma, cu Camino de Santiago. In mintea mea drumul asta era pe undeva prin America de Sud. Dupa ceva cautari pe net si review-uri citite deja aveam un plan. Implineam in curand 30 de ani si voiam sa fac ceva special. Camino de Santiago este calatorie, aventura, solicitant fizic si are o puternica conotatie spirituala, exact ce-mi trebuia. Si cum o luna pe jos suna prea mult si monoton am ales imediat varianta de a-l parcurge in doua saptamani cu bicicleta, unde mai pui ca si mare parte din drum este off road, iuhuuuu.

4 comentarii:

Doru spunea...

Abia acum am inceput sa citesc. Imi place cum incepe ! :)

Anonim spunea...

Am citit tot. Bravo.
Imi doresc sa plec si eu la drum.
Bon Camino !!!
Sorina

Cata O spunea...

salut Andrei. de abia astept sa iti citesc povestea. Catalin Oprea. si eu am facut o calatorie cu bicicleta solitar, la cota 2000. am avut norocul sa ma intalnesc in telecabina cu un alt biciclist asa ca nu a mai fost totul atat de solitar. asa ca te inteleg. sper ca in curand sa ma reapuc si eu de bicicleta..

Andrei Radu spunea...

Multumesc Sorina ! :-)

@Cata: intra pe forumul de pe ciclism.ro gasesti acolo multi biciclisti care pleaca saptamanal in ture.