miercuri, 6 octombrie 2010

Un nou inceput

Ziua 12

Azi este zi de relaxare. Dormim mult, mancam bine, si mergem pe plaja, la ocean. Din pacate apa este foarte rece si curentul prea puternic pentru a face baie dar ne bucuram de apa, nisip si soare oricum.

Mai tarziu trecem pe la infopoint si ne luam Compostella de Finisterre. Asta nu mai stiu daca iarta vre-un pacat dar prinde bine la CV :-)




Spre seara ne pregatim si plecam la Capatul Pamantului, spre kilometru 0 al traseului Camino de Finisterre. Traditia spune sa mergi pana la capatul peninsulei, pe stanci si acolo sa-ti arzi o haina sau bocancii. Focul este un simbol al purificarii si al unui nou inceput. Phoenix , ceva p-acolo. Tot de pe stanci se spune ca se vad cele mai frumoase apusuri din lume.

Drumul este superb.


Ajungem la kilometrul 0. Asta chiar ca-i mare smecherie.


In zona se vad mai multe vetre unde pelerinii s-au ars hainele. Gasim un loc potrivit, eu imi predau manusile de biciclist si Roxana tricoul cu “paradise found”, turnam oleaca de gaz (de parca transpiratia n-ar fi fost de ajuns) si aprindem focul sacru.

Ardem noi ce ardem si ne pierdem ochii in zare spre soarele care … nu se vedea. Oricum capul meu nu prea intelegea cum e cu un nou inceput cand de fapt vezi apusul. Whatever. Oricum idea cu arsul hainelor si focul care purifica e foarte smechera. Unii spun ca-i moderna altii ca ar fi fost in zona un altar vechi. Crezi ce vrei … eu am plecat purificat clar de acolo si cu gandul la prima bere din noua mea viata, asta nu inainte de a gasi cutiuta de la capatul pamantului: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=3987bdad-f9f0-43ea-83dd-ea165e0e95f0

Se pare ca ritualul ne-a cam facut foame asa ca intram in primul restaurant si am sarbatorit reusita.



































Niciun comentariu: